Latvijas Tirgotāju asociācija sadarbībā ar lielāko Latvijā radiostaciju European Hit Radio uzsāk pastāvīgu konkursu par labāko Tik Tok klipa ideju mazajiem un vidējiem tirdzniecības, ēdināšanas un pakalpojumu nozares uzņēmumiem ar mērķi atbalstīt Covid-19 krīzē cietušos nozares pārstāvjus un piesaistīt tiem gados jauno auditoriju.
Komunikācijas nozares profesionāļi lēš, ka Tik Tok izaugsme pēdējos gados ir bijusi ļoti strauja – pašlaik tam ir vairāk nekā 1 miljards aktīvo lietotāju mēnesī un prognozes liecina, ka 2022.gadā lietotāju skaits apsteigs Instagram. Laba ziņa uzņēmejiem ir tā, ka Tik Tok vēl nav tik pārpildīts ar reklāmām kā Facebook un Instagram, tādēļ visiem vēl ir iespējas un tie uzņēmēji, kuriem izdosies atrast savu vietu šajā platformā, iegūs vairāk konkurences priekšrocību attiecībā uz gados jaunāku auditoriju.
Tādēļ Latvijas Tirgotāju asociācija kopā ar European Hit Radio ik mēnesi rīkos konkursu par labāko ideju Tik Tok klipam. Konkursā var piedalīties jebkurš mazais vai vidējais Latvijas tirdzniecības, ēdināšanas vai pakalpojumu uzņēmums. Labākās idejas autori balvā saņēms pilnībā apmaksātu Tik Tok klipa filmēšanu un ievietošanu EHR Tik Tok kontā (@ ehr_life ) – uz janvāra beigām tam ir gandrīz 12 000 aktīvi sekotāji un to skaits turpina pieaugt. Tā ir Jūsu iespēja parādīt sevi jaunai auditorijai un iegūt jaunus klientus savām biznesām!
Idejas aprakstu kopā ar pavadošās mūzikas izvēli un cilvēku foto, kas uzvaras gadījumā piedalīsies klipa filmēšanā, jāiesūta līdz katra mēneša 15. datumam uz e-pastu reklama@tirgotajs.lv
Latvijas Tirgotāju asociācijas prezidents Henriks Danusēvičs pateicas EHR mediju grupas līdzīpašniekam Ričardam Zaksam par kopīgu ideju, kas palīdzēs mazajiem un vidējiem nozares uzņēmumiem saņēmt tik ļoti vajadzīgu atbalstu, laikā, kad tie, diemžēl, netiek pienācīgi atbalstīti no valdības puses. “Ceru, ka konkurss būs pastāvīgs un palīdzēs saglābāt tirdzniecības un ēdināšanas pakalpojumu piedāvājuma daudzveidību Latvijā”, saka LTA prezidents.